UN NÚVOL BLANC I EL PRINCEP DE LIL·LIPUT

Avui estic cansada, aniré a dormir aviat, peró abans escriuré el que tinc a la punta de dalt del meu cor, a dalt de tot, ho fare en català perqué sóc lliure, i sóc lliure també de escriure en la llengua que amb molt de gust estic aprenent.
Continuo fent la meva vida en el regnat dels somnis, amb prou feines això sí, cada dia és una lluita inapelable i no em puc fer enrera, hauré de fer pujada, d'altra banda em fotre'm fora. De totes maneres, fa anys i panys que la vida és aixì, peró no tinc ganes de fer historia ara mateix, tampoc tinc cap tipus de intenció de fer l'ànec aixì que apa! diré el que tinc dins al meu cor.
M'agrada el príncep de Lil·liput, perquè és un príncep generós, sensible, raonable, és petit com jo, peró també és fort i coratjós. M'agradaria despertar-me l'endemà al seu costat, segur que em donaria tota la seguretat que no trobo en els maleïts malsons. Bé, tindré tota la nit el meu cor dempeus, per si decas el príncep de Lil·liput, rellisqués de un núvol blanc i l'endemà em despertés al seu costat.
Bona nit a tothom.


UN NÚVOL BLANC. LLUIS LLACH

Comentarios

Entradas populares