POSITIVE GENERATION

Aquest bloc és una finestra oberta a la llibertat d'expressió, així que diré tot allò que em pasi pel cap, malgrat l'hipocresia de molta gent que viu una realitat en un passat present, i prefereix evitar dir el que veritablement pensa o li passa per dir el que la gent voldria escoltar.
La publicitat diu que sóm la "positive generation" en el dia mudial de la sida. Bé, jo no hi estic d'acord. Pel que he estudiat de publicitat en periodisme, això és un dard enverinat i sublim que es fica al cervell de la gent, jove i gran, i l'objectiu és només vendre preservatius. Si donem un cop d'ull a la societat que ens envolta, veurem gent molt lliure i presa de si mateixa alhora, amb unes recançes que aturen el pas del temps. Vaig néixer un 3 d'abril de 1975 plujós a Bilbao, fruit d' uns pares que han sigut més fills que progenitors, el que ha creat dins meu un desig de fugir dels meus arrels. L'únic avantatge que he tingut ha sigut desenvolupar l'intel·lecte i la cultura més enllà del normal, això serveix per al mateix temps tindre també un bon nivell de raonament, però algo falla dins meu, hi ha un gran distanciament entre la meva personalitat poc madura i el meu intel·lectualisme i capacitat de raonament avantatjats.
Sincerament, merda de societat la que treu la bandera de la pau, de la "positive generation" i de la llibertat amb les mans lligades al darrere. Tot fals: falsa llibertat, falsa democràcia i paradoxes incensants dins d'un món virtual perquè no n'hi han collons de viure una cruel realitat.
Em quedo amb aquesta frase d'un amic: "I am a product of a sexual relationship, so i judge sex as good thing which must be used in moderation"
Encara queda gent intel·ligent!!

Comentarios

Entradas populares