JO RECORDO


Això és només una foto esfumada, però jo recordo on és. Hi havia cases blanques en filera, és una platja desconeguda per a mí però famosa per turistes i gent de la zona de Begur. 
Jo recordo una sorra fina, i un gos que no es decidia a descabdellar-se del costat del seu propietari.
Jo recordo esclats de rialles còmplices en mig d'un vespre que marcava la fi d'un dia  que va ser discretament feliç, d'un dia assolejat i amb cel blau, típic d'aquelles contrades, de tant en tant algún núvol furtiu feia presència per recordar-nos que del temps mai ens podem refiar al cent per cent.
Jo recordo un dia sense passat i sense futur, recordo un present no encadenat per acontecimients acaduts en temps anteriors i un present, el mateix d'aquell dia discretament feliç, no poruc del que pugués succeir l'endemà.
Jo recordo uns braços que em feien sentir protegida al caminar per la sorra que enfonsa la petjada més segura.
Jo recordo les olors de aquellos braços i d'aquellos petons innocents, olors de aquella persona, les olors a sal de la mar, les olors de la sorra i les olors del gos que mai s'allunyava dels passos ensorrats del seu propietari-amic.
Jo recordo la feble claror d'aquell moment i la precocitat del vent, que aixecava la sorra per tot arreu i em feia apartar els meus cabells fins de la meva cara.
Jo recordo un alè de vida, un bri de felicitat, recordo un moment que per res del món va quedar esfumat al meu cor, per molt que el pas del temps i els entrebancs de la vida me'l puguin assecar, aquell dia ja fa part del meu magatzem de records i aquest el tinc tancat amb una clau especial al meu cor, molt en les profunditats del meu cor.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Si ho haguessis recordat unes setmanes abans potser l'assecament seria menys profund. Parole, Parole, MINA.

Entradas populares