CASABLANCA

Qui més qui menys tothom té un mort a qui plorar, un amor perdut, il·lusions, desencisos i alegries, somriures i llàgrimes que cauen cara avall com si fossin cristalls de Swarovsky, esperances. Qui més qui menys tothom ha vist la pel·licula Casablanca i qui més qui menys té problemes económics en aquests temps de crisi. Per alguna raó que no puc explicar jo no he vist la famosa pel·licula protagonitzada per Humphrey Bogart i Ingrid Bergman, potser una falta de motivació sigui el culpable d'aquesta buidor en el meu bagatge cultural.
Em posaré les piles al respecte, no puc suportar un espai fosc dins meu, és un repte personal, vull aprendre tot allò que s'em posi pel davant i que tingui l'aspecte d'interessant. No voldria donar una imatge autista, anodina o insubstancial, ja en tinc prou amb una existència desarrelada, i per fi podré entendre allò de "tócala otra vez Sam".

CASABLANCA

Comentarios

Entradas populares