DARWIN I LA TEORIA DE L' EVOLUCIÓ


Darwin deia que només les especies més adaptables aconsegueixen sobreviure, doncs, no són els més intel·ligents els que assolen l'objectiu de contemplar per molts anys el pas dels temps. Mentre espero l'avió de la Ryanair que em porterà cap al meu destí em pregunto si sóc més aviat adaptable que intel·ligent, o pel contrari, sóc un ésser humà que rossega amb la sensibilitat que caracteritza a les persones intel·ligents els bons moments que llueixen en la vida i si pateixo més enllà d'on humilment pot arribar el dolor, enduint-me pel davant com una ventada que escombra les fulles dels arbres tot allò que em fa patir, convertint-me en un individu de mentalitat primitiva.

De vegades, no m'en recordo d'algunes coses, però n'hi ha altres que no oblido el que em diuen i sempre recordaré el que em va dir en Xavier Solà, el conductor del programa La nit dels ignorants de Catanlunya Ràdio que discretament dona color i forma a la ignorància més sàvia. En Xavier em va dir que aprenem sense parar fins a la fi dels nostres dies i espero abans de fer el darrer badall aprendre a esperar les plujes que no acaben d'arribar mai sense recloure'm en la tristor i aprendre a adaptar-me a la tediosa realitat de la mateixa manera que un esquirol s'enfila amb ungles corbes i punxegudes per les branques dels arbres.

Let it be. The Beatles.

Comentarios

Mercedes Lázaro ha dicho que…
Ha dit en Xavier Solà que Darwin deia que l'ignorància engendra més confiança que el coneixement.

Entradas populares