APUNTS PERSONALS D'UNA NIT D'ESTIU




Apa!! vaig fent amb el català...vaig fent engrunes del no saber, i vaig construint un nou futur, una nova vida amb nous conceptes. Escriuré algunes paraules que surten dels pensaments que han arribat al cim del desori peró acompanyats pels límits del bon gust i la moderació.
L'ancoratje del meu cervell ha fermat la indolència del meu cor i els moments insolents s'han tornat de sobte assenyats. M'he adonat que pel camí de l'equilibri també es pot arribar lluny i les dreceres de la passió no són sempre bons carrers, si volem anar per aquests indrets ens podem trobar un retret inesperat a peu de vorera.
Ara, peró, em cal una bona embranzida, ni que fos per orgull, a pit descobert aniré teixint els dies més ventruts sense causticitat peró sense embuts, estic ensinistrada.
Al meu abast tinc tots els ingredients per cuïnar una vida que amb molt de gust aniré tastant dia a dia i diferenciant entre mesquinesa i intel·ligència obriré els ulls i la ment al coneixement i a les persones que m'estàn a prop amb el cor i el pensament. Ja ho deia Aristótil: "sembla que suprimeixin de la vida el Sol aquells qui treuen de la vida l'amistat. Res no és més dolç, que l'intercanvi d'afectes i la reciprocitat en l'afany i en el bon fer. Ningú, encara que fruís de tots els altres bens, no s'avindria a viure sense amics..."

p.d. Gràcies Lluis per la recomanació...molt bona AL MAR MANEL

Comentarios

Entradas populares