I LA OVELLA S'ENSOPEGÓ


Aquesta tediosa tarda de diumenge ha donat pas a una insomne matinada de dilluns. He probat de tot: he comptat ovelles fins que una s'ha ensopegat amb la valla i ha caigut, el que m'ha provocat més neguit encara. He obert el llibre de Lou Marinoff, molts bons els seus consells filosófics , però home, a les tres del matí que no puc dormir, no em vinguis a frote el calent!!! amb problemes altruis, que ja en tinc prou amb lo meu.
Així que he obert un altre cop el de Josep Pla "Girona un llibre de records",un llibre especial per a mí per la persona que me'l va regalar, pel contingut i pels dibuixos que conté, donant forma a imatges del passat que em passen pel cap a modo de diapositives. Diuen que no és bó viure en el passat ni en el futur, que cal viure el present, però el problema és que ¿qui no té un passat que ens tortura i un futur que ens encadena?
Per sort que domani m'haig d'aixecar a les set...bé, sóc jove, faré d'allò que s'apareix com inevitable, que sigui evitable, apa, a nanna, com diuen els italians que ja toca. Però això sí, basta ovelles que m'espanten...massa sorollosas... Nanit!

Comentarios

Entradas populares