les meves flors II

Frivolitzar amb la propia vida és una collonada molt gran i això que estic dient és una objectivitat com el fet de definir la mort com el darrer alè. L'escepticisme ens apropa a un estat d'ànim més aviat vegetatiu, el que no vol dir que sigui una situació absent de motivacions idiològiques. Les meves flors, les meves estimades flors no tinc cap mena de dubte que han sigut conreades en l'escepticisme, en canvi, tenen una actitud a la vida molt activa. Les meves flors, se saben defendre dels atacs més cruels de la naturalessa, com dels seus veins inesperats i primitius: els bolets que els acompanyen dogut a l'humiditat d'aquest estiu no present. També se saben defendre de les inclemències d'un temps que va fent la seva sense massa miraments cap als demés, d'un temps que encara no ha acabat amb la llur existència.


Comentarios

Entradas populares