Mike Oldfield - Moonlight Shadow





Diuen que sovint escric coses tristas, i és que la vida és un "valle de lágrimas", ¿què voleu que us digui? o si lo preferiu un tango, tant se val.
Els països que tenen aigua són rics i els que no en tenen són pobres, i la bellesa és un tema del que se n'ha ocupat molta gent, la bellesa ha fet parlar i escriure molt, fins i tot pintar, però, la veritat és que jo no sé ben bé què és la bellesa, suposo que una forma d'equilibri però no ho tinc gens clar. La societat va canviant els convencionalismes socials i el que abans era bonic ara és lleig, per exemple, els cosos de les dones; Fa anys i panys que les curves de la carn de les dones es van canviar per formes més rectilínees, com les que jo mateixa llueixo, però cal dir que sóc molt petitona, tot i que les coses petites, locals, o localistes, són sempre complicades, però això és un altre argument.
Racionalisme: tampoc sóc racionalista, mai ho he sigut, ara, també penso que la vida sense cap misteri no val res, oi que no? Mireu els analistes, tot el dia dubtant de tot i examinant tot abans, prous dubtes existencials en tinc! per això mateix no em pregunto què faig escrivint en català des de Bilbao, ¿i jo què coi sé? és una cosa estranya, una força. Aviam si els cientifistes em poden donar una explicació, perquè jo no sóc dels que creuen en les ratlles de la mà i es fan tirar les cartes.

Comentarios

Entradas populares