NIT D'UN INSOMNE I


NOTES DE INSOMNE I

No pretenc anar per la vida entenent-me amb la gent, ni tan sols tinc la pretensió que la gent m'entengui. No vull ser compresa, i molt menys, perdoneu la imprecació, en un país de bandarres purs. També hi ha gent bona, així com cal, així com cal.
No puc dormir, malgrat els orfidals, stilnox, i tota mena de drogues que el metge em recepta, perdonin que els digui, en català, no sè perquè peró en català, que el món és una auténtica merda! una presa de pel, els que tenen ganes de viure i de lluitar se'n van cap al cimintiri a escoltar els concerts musicals desl ocellets de temporada i els que no tenim força ni per aixecar el got on posem les gotes de la paroxetina, estem aqui fins a la fi dels dies més foscos. Això és una presa de pel?
Estic en un moment de la meva vida completament abúlic, i el que puc treure en positiu (tot i que me la pela treure res en posititu) és el fet d'haver aprés aquesta llengua, el català, i haver pogut estudiar una mica més als oblidats filòsofs: Giacca el filòsof de Gènova, que era capellà, és absolutament contra Hegel, i Jaspers i Heidegger i tota aquesta collonada de filòsofs germànics que ens han emmerdat tant i tant, com ara la Merkel amb els cogombres.

Comentarios

Entradas populares