OH XIM XIM

Al voltant de l'aparador
no he pogut evitar l'esclat de l'escalfor
Oh xim xim
que no veus que tota aquesta passió
s'aixeca sense cap tipus de raó?
Oh xim xim
que no veus que al batec del meu cor no vas compassat
i aquest instant no ha de ser entelat?
Oh xim xim
vaig amb compte, el cel està ple
de núvols captius per les tramuntanes
i no siguis encomanadís
que jo ara mateix estic al paradís.
Oh xim xim
que no veus que cap ocell no piula?
vés xim xim, que estem esperant
una pluja que no acaba d'arribar mai
ves xim xim, que els núvols desfets t'estàn cridant.


Mercedes Lázaro

Comentarios

Unknown ha dicho que…
Oh xim xim, genial com sempre, m'agrade molt Merçe, Felicitats maca, bon cap de setmana.

Juanma Valle
Mercedes Lázaro ha dicho que…
Gràcies Joan Manuel!! bon cap de setmana.

Entradas populares