SOMNIS I ANHELS / SOGNI E DESIDERI

Estic una mica tipa dels meus somnis, cada nit assetgen els meus pensaments arrabassant-me el seny i la pau nocturna. Els meus somnis exclamen amb vehemencia una cruïlla de camins, indrets apartats i desconeguts del passat més esparracador o d'un futur incert i nerviüt. Els meus somnis són com aus de presa que sobrevolen el meu cap adormit i jo sóc resclosa de la meva ànima somniadora i revolta que conrea un desig: despertar al més aviat.
L'endemà piuladis em desperta i el cor bat encara amb la força neguitosa dels malsons peró la llum del matí m'obre les portes de la realitat i els somnis esquerps es fonen amb la foscor d'una nit que com un gotim de pluja torna cada dia fugint del sol.


SOGNI E DESIDERI

Sono un po' stufa dei miei sogni, ogni notte assediano i miei pensieri strappandomi il senso e la pace notturna. I miei sogni esclamano con veemenza un incrocio di vie, indirizzi nascosti e sconosciuti del passato piú lacerato o di un futuro incerto e nervoso. I miei sogni sono come uccelli predatori che sorvolano il mio capo addormentato ed io sono preda della mia anima sognatrice, irrequieta e ribelle che coltiva un desiderio: svegliarsi al piú presto.
L'indomani cinguettante mi sveglia ed il cuore batte con la forza nervosa degl'incubi notturni peró la luce del mattino mi apre le porte della realtà ed i sogni meschini si fondono con il buio di una notte che come un gocciolio di pioggia sottile torna ogni giorno fuggendo dal sole.


MIKE OLFIELD. MOONLIGHT SHADOW.

Comentarios

Entradas populares