SERÀ LA VIDA UNA PRESA DE PEL?

Estic llegint diversos llibres al mateix temps, la sensació és com escoltar l'argument de persones diferents i la conclusió és que puc assolir una visió més objectiva de tot plegat.

Avui tinc ganes de fer un post amb les paraules noves que estic aprenent i rubant als llibres:

Abans de fer el darrer badall i per damunt de tot m'agradaria ser feliç, peró com que això és un somni solicitat a tort i a dret, els Déus Olímpics no deuen donar a l'abast amb les pregàries, doncs, no pregaré endebades a cap mena de Déu, a fi de comptes no crec a ulls clucs en la mitologia grega.
Hi he pensat més d'un cop que per ser feliç tinc que conéixer-me d'aprop, i saber el que busco, bé, mitjançant el que estic llegint, m'estic adonant que jo sóc més aviat una donzella de l'època del emperador Cayo Julio César , com hi ha món que no tinc res que veure amb les donzelles del segle XXI que es parten la joia amb Silvio Berlusconi, encara que la seva Villa de Portofino embadoqui a les donzelles de qualsevol segle.
Cachisdena, no serà la vida una presa de pel? no voldria que quan arribi el dia en que al fi sàpiga el que vull i em conegui bé d'aprop, no tingués massa temps per a gaudir la vida!!!

Comentarios

Entradas populares