Treball de aprenentatge.

Avui diumenge de Resurrecció he decidit fer un treball de aprenentatge en profunditat. Utilitzaré les paraules que trobo en els llibres per a esbrinar els meus pensaments, no els més personals pero si els pensaments que s'escriuen en un bloc normal com aquest. Aquestes paraules em donaran una empenta per anar teixint frases que a poc a poc omplirán fulls. M'agrada aprendre i em satisfà veure el camí recorregut amb esforç quan estic aprenent, com en aquest cas, no sé encara per quin motiu, peró he començat a aprendre el catalá, i ja que hi sóc, arribaré fins a la fi.
El Nadal i la Setmana Santa em produeixen un fotimer de sensacions que no m'agraden res, és com si calgués viure la felicitat sense un altre motiu que el de respectar el convencionalisme social que ha decidit que aquest dia tothom tenim que ser feliços, hem de somriure i dedicar paraules de felicitat arreu del món; peró he de dir que jo també felicito aquestes festes, i que malgrat la meva vida no esdevè d'un altre color , felicitant el Nadal i la Pasqua, al menys, no em sento rara. Les petjades que em deixan els moments que em fan feliç no tenen res que veure amb el vinticinc de desembre o el diumenge de Resurrecció que em dediquen només records fugissers. No tinc massa adjectivacions per a definir aquestes festes, perqué, com no m'agraden molt no em surten les paraules, no em motiven, peró podria dir que són una mena de pals clavats en el calendari que m'agradaria arrencar. Deixaré una escletxa a la esperança, no m'entristiré amb la Pasqua, perqué té els dies comptats

Comentarios

Entradas populares